مرکز راهنمای راشین وب یا به اختصار سامانه 32118 یک سامانه جامع ارتباط حرفه ای میان مشتریان و پشتیبان سایت راشین وب می باشد

سامانه یکپارچه راهنمای راشین وب متشکل از سایت

32118.ir و شماره تماس 5 رقمی 32118-031 و سامانه پیامک 300032118 می باشد که به صورت بهم پیوسته خدمات پشتیبانی را تسهیل نموده اند.

 

ساعت کاری راهنمای راشین وب به چه صورت است
تیم پشتیبانی راشین وب با در نظر داشتن این اصل که مشتری، سرمایه گرا‌ن‌بها و مایه حیات هر سازمانی است، و خدمات پس از فروش را مهمترین فرآیند در جذب و نگهداری مشترکین خود می داند.
تیم پشتیبانی راشین وب با به کارگیری تجربیات تمامی شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه و همچنین استفاده از تمامی پشتوانه‌های علمی و فنی خود در ارایه‌ی خدمات به هزاران مشتری، می‌کوشد تا شیوه‌های موثری را در پشتیبانی از خدمات خود در پیش گیرد.
 
راهنمای جامع راشین وب
 
مهم‌ترین ویژگی‌ خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته راشین وب چیست؟
 
استفاده از نیروهای پشتیبانی متعهد و متخصص
بهره‌گیری از متخصصانی که به صورت ویژه از روحیه‌ی احترام و همدلی با مشتری، صبر و حوصله در پی‌گیری مشکلات مشتریان برخوردار باشند، شیوه‌ی رایج در انتخاب کارشناسان پشتیبانی راشین وب است.
این کارشناسان از میان نیروهایی انتخاب می‌شوند که دانش کافی برای پاسخ‌گویی به سوال‌های مشتریان را داشته باشند و مشتریان را به گونه‌ای راهنمایی کنند که آنان با صرف کم‌ترین زمان و هزینه به پاسخ‌های کارساز برای مشکلات خود دست یابند.
 
 
چابکی در ارائه خدمات پشتیبانی
این ویژگی به عنوان یکی از ارزش‌های سازمانی و ارکان جهت‌ساز شرکت

راشین وب نیز می باشد ، بدین ترتیب که تمامی کارشناسان و نیروهای پشتیبانی راشین وب تلاش می‌کنند مشکلات مشتریان را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن برطرف سازند.

آرزوی ما آسودگی خاطر و اطمینان شما در بهره مندی از خدمات راشین وب در کلیه ساعات شبانه روز می باشد.
گفتنیست پشتیبانی راشین وب در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، از طریق سامانه تیکتینگ و تماس تلفنی از ساعت 8 صبح الی 8 شب با شماره 32118 فعالیت خواهد کرد و کاربران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با این شماره‌ها تماس بگیرند.
 
استفاده‌ از مکانیزم اثر بخش در پاسخ به مشکلات مشتریان در کمترین زمان
راشین وب با استفاده از امکانات مناسب  از جمله سیستم تیکتینگ در حوزه  فناوری اطلاعات تلاش می‌کند تا ساز و کار پاسخ گویی به مشتریان را به بهترین شکل ممکن مکانیزه سازد تا آنان بتوانند در زودترین زمان ممکن به موثرترین پاسخ ها دست یابند ، و که در این مکانیزم شما می توانید بدون نیاز به تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی فنی ارتباط برقرار نموده و مشکل سرویس خود را بر طرف نمایید.
 
طراحی سیستم پاسخگویی فاقد پشت خطی و جلوگیری از انتظار مشترکین

سایت ساز راشین وب با طراحی سرویس سانترال تلفن مرکزی خود بر اساس تجربیات کارشناسان مجرب در این حوزه به گونه ای که هیچ یک از مشترکین در پشت خطوط یا خطوط اشغال این شرکت نخواهند ماند و در کوتاه ترین زمان توسط کارشناسان راهنمایی و رفع مشکل خواهند شد .

همچنین راشین وب با در نظر گرفتن خطوط تلفن همراه برای حوزه های مختلف خدماتی خود که در اختیار کارشناسان پشتیبانی شرکت می باشد تا حد ممکن دسترسی به تیم پشتیبانی شرکت را تسهیل نموده است .

 
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بوده اینترنت راشین وب نیز از این فرصت استفاده نموده و شاکله اصلی خدمات خود را بر روی بستر اینترنت و سامانه تیکتینگ قرار داده است.
در صورتی که از مشتریان

راشین وب هستید و یا درخواست راهنمایی دارید می توانید به سامانه جامع راهنمای راشین وب به نشانی 32118.ir مراجعه نمایید.

 
#راشین وب
 

راهنمای جامع سایت راشین وب پرتال

سایت ساز چیست و چرا باید از سایت ساز استفاده کنیم

 


مشخصات

آخرین جستجو ها